Ob odhodu

Po opravljeni preiskavi boste prejeli izvid, ki vam ga bomo izročili ob odhodu ali pa vam ga bomo poslali po pošti. Prepričani smo, da boste z našimi storitvami in vedenjem osebja zadovoljni, če pa želite posredovati vaše mnenje o našem delu, lahko to storite tudi preko teh strani.

Po končani preiskavi se boste vrnili na recepcijo, kjer vam bodo povedali ali boste na izvid počakali v sprejemni dvorani ali pa vam ga bodo poslali po pošti. V primeru, da na izvid ne morete čakati, to povejte na recepciji, kjer bodo poskrbeli, da ga boste v nekaj dneh dobili po pošti.

Po tem, ko boste opravili pregled, je v nekaterih primerih treba opraviti še dodatne ali ponovne diagnostične preiskave ali postopke, na katere vas bo napotil naš zdravnik. Sodelavka na recepciji vas bo usmerila k naročniški službi, kjer se lahko dogovorite za ustrezen datum in uro ponovnega oziroma dodatnega pregleda.

Pripombe, predlogi in pritožbe

Upamo, da se boste ob obisku našega Centra počutili prijetno. Naše osebje bo storilo vse, da bi temu res bilo tako. Lahko pa se zgodi, da naše usluge ne bodo takšne, kot ste pričakovali. V tem primeru moramo to vedeti, saj lahko napake le tako tudi popravimo. Prosimo, da vse morebitne pripombe in predloge za izboljšanje nivoja vseh zdravstvenih storitev vpišete v Knjigo pritožb in predlogov, ki se nahaja na recepciji ali pa to storite na tej spletni strani.

Spoštljivo ravnanje

Pravico imate, da pričakujete, da bo naše osebje z vami in vašimi spremljevalci vseskozi ravnalo vljudno in spoštljivo. In obratno, naše osebje ima pravico opravljati svoje delo brez strahu pred verbalnim, fizičnim in rasnim nadlegovanjem ter zlorabami. Ob incidentih zaradi nesprejemljivega vedenja bomo morali ustrezno ukrepati.