Pritožbe in pohvale

Vaše mnenje

Vaše mnenje glede našega dela je zelo dobrodošlo, saj nam pomaga, da za naše paciente poskrbimo čim bolj celovito in kakovostno ter tako prispevamo k večjemu zadovoljstvu vseh, tako pacientov kot zaposlenih.

Upamo, da se boste v našem Centru počutili prijetno in prepričani smo, da bo naše osebje storilo vse, da bo temu res tako. Če bi katerega od zaposlenih ali kakšen vidik našega dela želeli še posebej pohvaliti, nam prosimo to sporočite po pošti ali preko te spletne strani.

V našem Centru je moč pridobiti tudi dodatno zdravniško mnenje o čemer si lahko preberete več, če kliknete na drugo mnenje .

Včasih pa vendarle lahko pride do nesporazuma ali pa morda ne boste zadovoljni z našim delom in bi nas radi o tem obvestili. Vsako vašo pritožbo bomo obravnavali resno in v nobenem smislu ne bo vplivala na vaše prihodnje zdravljenje pri nas.

V primeru, da boste imeli v času bivanja pri nas pripombo, predlog ali pritožbo glede katerega koli vidika našega dela, vas prosimo, da nam to sporočite ustno ali pisno (kontaktna oseba: Marinka Krumpestar, glavna medicinska sestra). Vašo pritožbo bomo poskušali rešiti v najkrajšem možnem času.

Pomembno je, da nas o neljubem dogodku obvestite čim prej. Če se pritožujete v imenu nekoga tretjega, bomo morali pred tem pridobiti njegovo pisno dovoljenje, da vam lahko posredujemo katere koli podatke o njegovem zdravljenju.

Pri preverjanju dogodkov nam bo zelo pomagalo, če nam boste v pritožbi napisali ime pacienta ter letnico rojstva, zdravnikovo ime ter opis, datum in čas dogodka.

V roku osmih dni bomo vašo pritožbo proučili in jo poskušali čim bolj temeljito raziskati. Direktor našega Centra ali glavna sestra vam bosta odgovorila v roku 14 dni od prejema pritožbe. V skrajnem primeru vam bomo predlagali, da se osebno sestanemo, saj se po navadi na ta način dogodke in ozadja lažje pojasni.