Ambulantni pacienti

V našem Centru ste vedno dobrodošli!

Potrudili se bomo, da bo vaš pregled potekal čim bolj tekoče.

Na teh straneh boste našli vse splošne informacije, ki jih boste potrebovali ob prihodu v naš Center, kjer vam bomo opravili specialistično preiskavo na ambulantni način. V tem primeru vam ne bo treba prenočiti, ampak boste po preiskavi lahko odšli domov.

Pred prihodom na pregled se za datum in uro pregleda dogovorite v naročniški službi, ki deluje vsak delovni dan med 8. in 14. uro. Če iz kakršnega koli razloga na pregled ne morete priti ob predvideni uri oziroma, če obstaja možnost, da boste na pregled zamudili, vas prosimo, da nas o tem obvestite tako, da pokličete naročniško službo (pri odjavi 04 5798 000) ali recepcijo (pri zamudi 04 5798 101). V primeru, da bi bil zadržan zdravnik, pri katerem ste naročeni, vas bomo o tem nemudoma obvestili po telefonu ali pisno.

Upamo, da se boste pri nas, kljub preiskavam, počutili čim bolj prijetno!

Pred prihodom

Na tem mestu boste lahko našli informacije o stvareh, ki jih morate storiti, preden pridete v naš Center oziroma jih boste potrebovali pri pregledu.

Po tem, ko ste se naročili na pregled v našem Centru, smo vam poslali pisno obvestilo in morebitna dodatna navodila. V pisnem obvestilu sta navedena tudi dan in ura sprejema.

V primeru, da boste imeli ta dan druge neodložljive obveznosti, vas prosimo, da o tem čim prej obvestite našo naročniško službo na elektronski naslov info@dc-bled.si ali pokličete med 8. in 14. uro na tel. 04 5798 000. Če nas o tem, da na preiskavo ne boste prišli, ne boste obvestili, bo moral nek drug pacient, ki bi lahko prišel takrat na pregled, nanj čakati dlje.

 

S seboj ne pozabite prinesti:

  • zdravstvene kartice,
  • vseh zdravil, ki jih jemljete ,
  • seznam specifičnih vprašanj, ki jih imate, pa se jih morda ob prihodu ne boste spomnili.

Ob prihodu

Vsaka preiskava ima svoja specifična navodila, ki jih lahko najdete na straneh, ki se nanašajo na to preiskavo. Preiskavo, ki vas posebej zanima, lahko najdete pod zavihkom Dejavnosti. Na tem spletnem mestu pa je napisanih nekaj splošnih navodil in informacij o čakanju na preiskavo, o opravljanju preiskav, vaši pisni izjavi o privolitvi, dodatnem mnenju in zdravstvenih podatkih, ki jih pri nas zbiramo in hranimo.

Na dan pregleda se 15 minut pred dogovorjeno uro oglasite na recepciji našega Centra. Sprejel vas bo administrator, ki bo po opravljenih formalnostih (vnos vaših osebnih podatkov v računalnik) o vašem prihodu obvestil ambulantno sestro.

Čakanje na preiskavo

Zagotoviti poskušamo, da naši pacienti, od vnaprej dogovorjenega časa pregleda do dejanskega pregleda pri zdravniku, ne bi čakali več kot 15 minut. Z veseljem ugotavljamo, da nam to, v večini primerov, tudi uspeva. Včasih pa vendarle lahko pride do zamud. V tem primeru vas bo osebje Centra o tem obvestilo in vam sporočilo, kdaj lahko pričakujete, da vas bo zdravnik lahko pregledal.

Pričakujete lahko, da bo od dogovorjenega časa za pregled do odhoda iz Centra pretekla vsaj ena ura.

Prosimo vas, da na pregled pridete točno oziroma 15 minut pred predvideno uro (zaradi vnosa podatkov). V kolikor boste na pregled prišli pred dogovorjenim časom, to ne pomeni, da vam bomo pregled lahko opravili prej. Paciente imamo namreč naročene v takšnem razmiku, v katerem lahko zdravnik opravi posamezno preiskavo. V primeru, da kljub vsemu ne gre drugače, kot da na pregled pridete pred dogovorjenim časom, boste na preiskavo lahko počakali v sprejemni sobi.

Privolitev v preiskavo

Zdravstveno osebje vam bo, na vašo željo, še dodatno pojasnilo tveganja, koristi in možne alternative vsake predlagane oblike preiskave. V našem Centru imamo visoko strokovno usposobljene zdravnike, zato je tudi primerov, ko pride do zapletov, relativno malo. Vendar vsaka preiskava nosi tudi določeno tveganje in med njo lahko pride do kakšne od pričakovanih oblik komplikacij.

Kot je že uveljavljena praksa v vseh evropskih zdravstvenih centrih, moramo pred preiskavo pridobiti vaše pisno dovoljenje, zato vas bomo prosili za podpis privolitvenega obrazca. Če niste prepričani o katerem koli vidiku predlagane preiskave, vas prosimo, da se pogovorite z zdravnikom, ki vam bo z veseljem dodatno pojasnil kakršno koli nejasnost.

Informacije o vašem zdravstvenem stanju

Ob prihodu v Center vas bo zdravnik povprašal po določenih informacijah, ki se nanašajo predvsem na vaše zdravstveno stanje in dejavnike tveganja, kar bo omogočilo hitrejšo in natančnejšo postavitev diagnoze.

Čemu potrebujemo te informacije?

O informacijah vas bomo povprašali, da bi vam lahko postavili čim bolj natančno diagnozo ter zagotovili potrebno zdravljenje. Informacije se zbirajo v kartoteki, skupaj s podrobnostmi o opravljenih preiskavah, če bi nas nemara morali spet obiskati.

Kdo ima dostop do informacij?

Po zakonu smo informacije o vas in vašem zdravstvenem stanju dolžni obravnavati kot zaupne. Možnost vpogleda teh informacij imajo naši zdravniki in drugi zdravstveni delavci, ki so jih po kodeksu dolžni varovati kot zaupne. Do vpogleda v vašo zdravstveno evidenco ste upravičeni tudi vi, čeprav to nemara ne bo mogoče še isti dan, ko za to zaprosite.

Po zakonu lahko pacient pri istem izvajalcu zdravstvene dejavnosti zahtevo poda največ dvakrat mesečno. Fotokopije opravljenih izvidov zagotovimo mi. V kolikor se vam bo zgodilo, da boste potrebovali fotokopijo, potrebujemo vašo pisno prošnjo (poslano po pošti ali faksu). Fotokopijo lahko pošljemo le osebno vam (in nikomur drugemu), zato jo boste dobili priporočeno po pošti. Lahko pa jo dvignete tudi osebno, z osebnim dokumentom.

Težji primeri pacientov

Pri težjih primerih se bo zdravnik, ki vam je preiskavo opravil, posvetoval z ostalimi zdravniki, ki se vsakodnevno sestanejo. Na teh sestankih sodelujejo zdravniki vseh osrednjih dejavnosti, ki jih pri nas opravljamo. Na ta način boste dobili celostna navodila o nadaljnjih postopkih zdravljenja.

Kajenje

V Centru in pred vhodom v Center velja prepoved kajenja. Če želite dobiti informacije o tem, kako prenehati kaditi, vas prosimo, da se obrnete na člana zdravstvenega osebja.

Dodatno mnenje

Prepričani smo, da boste s kakovostjo in strokovnostjo zdravnika, ki vas je pregledal, zadovoljni. Pri nas zaposleni zdravniki so vrhunski strokovnjaki, ki se izobražujejo tako doma kot v tujini.

Vendar pa lahko pride do okoliščin, ko boste želeli dodatno mnenje drugega zdravnika, bodisi iz našega Centra ali od drugod. V našem Centru vam lahko, kadar prvi pregled opravite pri nas, omogočimo drugo mnenje pri gastroenterološki in urološki dejavnosti, saj sta to naši osnovni dejavnosti, kjer zaposlujemo več zdravnikov. V primeru, da ste prvi pregled opravili v drugi zdravstveni ustanovi, pa vam lahko dodatno mnenje nudimo pri vseh dejavnostih, ki jih pri nas opravljamo (ogledate si jih lahko s klikom na Dejavnosti).

Predlagamo vam, da se v primeru, da bi želeli pridobiti drugo mnenje, vrnete k svojemu splošnemu (osebnemu) zdravniku in se z njim dogovorite o postopku.

Ob odhodu

Po opravljeni preiskavi boste prejeli izvid, ki vam ga bomo izročili ob odhodu ali pa vam ga bomo poslali po pošti. Prepričani smo, da boste z našimi storitvami in vedenjem osebja zadovoljni, če pa želite posredovati vaše mnenje o našem delu, lahko to storite tudi preko teh strani.

Po končani preiskavi se boste vrnili na recepcijo, kjer vam bodo povedali ali boste na izvid počakali v sprejemni dvorani ali pa vam ga bodo poslali po pošti. V primeru, da na izvid ne morete čakati, to povejte na recepciji, kjer bodo poskrbeli, da ga boste v nekaj dneh dobili po pošti.

Po tem, ko boste opravili pregled, je v nekaterih primerih treba opraviti še dodatne ali ponovne diagnostične preiskave ali postopke, na katere vas bo napotil naš zdravnik. Sodelavka na recepciji vas bo usmerila k naročniški službi, kjer se lahko dogovorite za ustrezen datum in uro ponovnega oziroma dodatnega pregleda.

Pripombe, predlogi in pritožbe

Upamo, da se boste ob obisku našega Centra počutili prijetno. Naše osebje bo storilo vse, da bi temu res bilo tako. Lahko pa se zgodi, da naše usluge ne bodo takšne, kot ste pričakovali. V tem primeru moramo to vedeti, saj lahko napake le tako tudi popravimo. Prosimo, da vse morebitne pripombe in predloge za izboljšanje nivoja vseh zdravstvenih storitev vpišete v Knjigo pritožb in predlogov, ki se nahaja na recepciji ali pa to storite na tej spletni strani.

Spoštljivo ravnanje

Pravico imate, da pričakujete, da bo naše osebje z vami in vašimi spremljevalci vseskozi ravnalo vljudno in spoštljivo. In obratno, naše osebje ima pravico opravljati svoje delo brez strahu pred verbalnim, fizičnim in rasnim nadlegovanjem ter zlorabami. Ob incidentih zaradi nesprejemljivega vedenja bomo morali ustrezno ukrepati.

Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Outdated Browser

×